שיש למטבח אבן קיסר

AS מעצבים - שיש למטבח, שיש לאמבטיה, שיש אבן קיסר במחירים הטובים ביותר בארץ
אבן קיסר

משטחי השיש של אבן קיסר הם אחד המותגים הפופולאריים ביותר של אבן מהונדסת העשויה בעיקר מקוורץ. ייצורו מתרחש בקיבוץ שדות ים, בישראל.

יתרונות בשימוש עם שיש אבן קיסר

מבחינת אסתטיקה, קשה לנצח את אבן קיסר. מכיוון שמדובר באבן מהונדסת, ניתן לייצר לוחות צבעוניים ומרקמים בהתאמה אישית, אשר בטוח יתאימו לכל עיצוב או נושא בבית או במשרד. כמובן שאם הלקוח מחפש משהו "טבעי" יותר, אז אולי אבן קיסר אינה האופציה הטובה ביותר. עם זאת, הרבה יותר קל להתאים לוחות עם אבן קיסר מאשר לאבן טבעית, מה שעשוי להוות שיקול מרכזי בבחירת חומרי רצפה, משטח עבודה וחיפוי קירות.

שימושים של אבן קיסר

קוורץ הוא מינרל טבעי המדרג 7 בסולם קשיות המוה, וזה מה שהופך את אבן קיסר לעמיד במיוחד ועמיד בפני שריטות. מחקר השוואתי מראה שהוא חזק פי ארבעה מ- וגרניט פי שניים. באבן קיסר יש כ -94% קוורץ, לעומת 10% -50% בגרניט ואין בכלל בשיש. 6% הנותרים לערך של אבן קיסר מורכבים משרף המשמש כקלס ומפחית את שבירות הקוורץ, וצבעים כדי להעניק צבע קוורץ.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של אבן מהונדסת הוא ביטול פגמים שנמצאים באבן טבעית. לאבן טבעית לעיתים קרובות יש פגמים קטנים, כמעט בלתי נראים, וקשיים שיכולים לפתע לפתוח יום אקראי כלשהו. אין הפתעות כאלה שמחכות לבעלי בתים שבוחרים בסיזרסטון.

בטיחות

נקבוביות היא האויב של כל משטח עבודה מוצק מכיוון שהוא מוביל לכתמים מכוערים ולסיכוי לצמיחת חיידקים. משטחי קוורץ מהונדסים הם למעשה חסינים מפני ההשפעות ההרסניות של קפה שנשפך, יין, מיץ לימון, שמנים וכל החומרים האופייניים שיכולים להרוס את המראה והגימור של משטחי העבודה ומשטחי העבודה.

עמידות

קוורץ הוא מינרל טבעי המדרג 7 בסולם קשיות Moh, וזה מה שהופך את אבן קיסר לעמיד במיוחד ועמיד בפני שריטות. מחקר השוואתי מראה שהוא חזק פי ארבעה מ- וגרניט פי שניים. באבן קיסר יש כ -94% קוורץ, לעומת 10% -50% בגרניט ואף אחד בכלל בשיש. 6% הנותרים לערך של אבן קיסר מורכבים משרף המשמש כקלס ומפחית את שבירות הקוורץ, וצבעים כדי להעניק צבע קוורץ.
אחד ההיבטים החשובים ביותר של אבן מהונדסת הוא חיסול פגמים שנמצאים באבן טבעית. לאבן טבעית לעיתים קרובות יש פגמים קטנים, כמעט בלתי נראים, וקשיים שעלולים לפצח פתאום יום אקראי. אין הפתעות כאלה שמחכות לבעלי בתים שבוחרים בסיזרסטון.

ניקיון

אין צורך לאטום את משטחי אבן קיסר מכיוון שהוא אינו נקבובי, ולכן זו מטלות תחזוקה אחת שנמחקו. ניקוי משטחי קיסרון לשימוש יומיומי קל. לעתים קרובות מספיק סמרטוט נקי ויבש כדי לנגב את הנזילות מבלי להשאיר שאריות מאחור. עבור כתמים עקשניים, ניתן להשתמש בניקוי ביתי עדין עם נגיעה של אקונומיקה ובמשטח סקוץ ברייט ללא שריטות או כרית דומה. השרו את האזור בתמיסת הניקוי למשך 10 דקות וקרצפו במרץ בכדי להסיר את הצטברות או כתמים עקשניים. חלק מהמשתמשים ממליצים להשתמש בתמיסה של אצטון  להצטברות חלאות סבון.

יתרונות בשימוש עם שיש אבן קיסר
יתרונות בשימוש עם שיש אבן קיסר

שימוש באבן קיסר = ערך מוסף לבית

אחד היתרונות הגדולים ביותר של אבן מהונדסת כמו הוא בכך שהיא עושה שימוש בחומרי פסולת כלומר סלעי קוורץ במקום חציבה של גושי אבן חדשים. הוא עושה שימוש בחומרים זמינים, וזה טוב לכיס וגם לאיכות הסביבה. זה בוודאי מושך את רוכשי הדירות וכך גם האחריות מורחבת לשימוש במגורים. משטחי קוורץ באופן כללי יקלו על כל בית למכירה, אם כי לא תמיד זה יוביל לעליית מחיר המכירה בפועל. בכל מקרה, משטחי אבן קיסר יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים עם טיפול ותחזוקה סבירים, ולכן הם מחזירים את ההשקעה באמצעות שימוש ופונקציונליות ארוכת טווח.

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי שיש מטבח או אמבטיה ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות ייצור משטחי שיש למטבח עבודות שיש בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם כל סוגי השיש הקיימים בתחום: שיש אבן קיסר, שיש סיליסטון, שיש דקטון

קידוש השם 1, ראשון לציון
074-7695648

מידע נוסף
שיש קיסר קטלוג

שיש קיסר קטלוג

שיש אבן קיסר הוא סוג של משטח אבן מהונדס המיוצר על ידי שילוב של חלקיקי קוורץ של 93 אחוזים עם שרפים קשים. השרפים פועלים לקשירת

36 טעויות בשיפוץ מטבחים שיש להימנע מהן

36 טעויות בשיפוץ מטבחים שיש להימנע מהן

עם כל הזמן שבילינו בבית בשנה האחרונה בעקבות משבר הקורונה, יותר ויותר אנשים מודעים לכך שהמטבחים שלהם זקוקים לשינויים מסוימים. שיפוצים יכולים לגרום לביתכם להרגיש

שווה קריאה
שיש קיסר קטלוג
שיש קיסר קטלוג

שיש אבן קיסר הוא סוג של משטח אבן מהונדס המיוצר על ידי שילוב של חלקיקי קוורץ של 93 אחוזים עם שרפים קשים. השרפים פועלים לקשירת

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן