אבן קיסר מול גרניט: מהו השיש הטוב ביותר?

AS מעצבים - שיש למטבח, שיש לאמבטיה, שיש אבן קיסר במחירים הטובים ביותר בארץ
אבן קיסר מול גרניט: מהו השיש הטוב ביותר?

במהלך העשורים האחרונים, משטחי הגרניט עלו והפכו לבחירה הפופולרית ביותר של בעלי בתים. עם זאת, לא כל בעלי בתים בוחרים להתקין אבן טבעית יפה זו. חלופה פופולרית למשטחי גרניט היא משטחי קוורץ. קוורץ הוא אבן מהונדסת שנוצרת על ידי שילוב של כ 90 אחוז קוורץ טבעי ו 10 אחוז פולירזין. אחד המותגים הידועים והנחשקים ביותר של קוורץ הוא אבן קיסר. מותג זה מוכר כמייצר כמה ממשטחי הקוורץ המדהימים ביותר שתוכלו למצוא. מדריך זה יספק לך ידע בשני החומרים וכן השוואות בין השניים.

מה זה אבן קיסר?

אבן קיסר הוא אחד ממותגי הקוורץ הפופולריים ביותר בשוק. משטחי אבן קיסר זוכים להערכה רבה בזכות יופיים, עמידותם ותכונות חיוביות רבות אחרות. אחד היתרונות שתקבל עם משטחי קוורץ הוא אפשרויות התאמה אישית מוגדלות. הדבר ניכר כאשר אתה רואה כמה אפשרויות משטחי אבן קיסר מציעים לך. המשטחים זמינים במגוון רחב של צבעים וסגנונות. תוכלו למצוא כל דבר, החל מקלאסי ועד עכשווי וכלה בכמה אפשרויות המחקות מראה של אבנים טבעיות כמו גרניט.

 

באשר לחברה עצמה, אבן קיסר או באנגלית קיסרסטון הוקמה בשנת 1987. המותג היה באמת פורץ דרך בשוק השיש של קוורץ וממשיך לשמש מוניטין טוב עד היום. עיקר ייצור החברה מתבצע בשני המפעלים שלהם בישראל. יש גם מפעל ייצור אחד הממוקם בארצות הברית בריצ'מונד היל, ג'ורג'יה.

 

מה זה גרניט?

גרניט הוא האופציה הפופולארית ביותר למשטחי אבן טבעית בקרב בעלי בתים. הוא אהוב על ידי רבים בזכות יופיו, עמידותו ותכונותיו החיוביות האחרות. גרניט זמין במגוון הרחב ביותר של אפשרויות צבע וסגנון שתמצאו עבור אבן טבעית. יש לכאורה מגוון אינסופי של אפשרויות בכל הנוגע לבחירת משטחי גרניט.

גרניט נחצב במקומות בכל רחבי העולם. בפרט, סוגים רבים של האבן מגיעים מברזיל ומהודו. זה נמצא גם במקומות מסוימים בארצות הברית.

 

אבן קיסר לעומת גרניט: מה ההבדלים?

הטבלה הבאה מספקת מידע כללי על שתי אפשרויות השיש. מידע זה מוסבר בהרחבה בהמשך.

השוואה בין אבן קיסר מול גרניט
אבן קיסרגרניט
האם אבן מהונדסתאבן טבעית
ייתן יותר מראה מודרניסגנונות רבים לבחירה
מראה אחידכל לוח שונה
מגוון רחב של אפשרויות זמינותפגמים יכולים להוסיף אופי

 

כאמור לעיל, אבן קיסר הוא אחד המותגים המובילים של אבן מהונדסת בשוק. משטחי עבודה אלו ידועים במראה האחיד שלהם שיעניק לביתכם מראה עדכני ורענן. מכיוון שהוא מתוכנן, אתה יכול לבחור כמעט מכל צבע או סגנון שהמוח שלך יכול לחשוב עליו.

גרניט, לעומת זאת, היא אחת האבנים היפות ביותר שמייצרת כדור הארץ. מכיוון שהוא טבעי, כל לוח גרניט שונה – אפילו כזה שמגיע מאותה מחצבה. כמו באבן קיסר, יהיו לכם צבעים וסגנונות רבים שתוכלו לבחור מהם. לאבן טבעית זו יכולים להיות פגמים, שאולי נשמעים כשליליים אך למעשה יכולים להעניק לאבן אופי.

 

מהם היתרונות והחסרונות של כל אפשרות?

לפני שאתם רוכשים משטחי מטבח חדשים או משטחים לחלקים אחרים של הבית, תרצו להקפיד לבדוק מידע על האפשרויות שלכם. להלן פירוט היתרונות והחסרונות המוצעים על ידי משטחי אבן קיסרוגרניט.

אבן קיסר יתרונות וחסרונות
יתרונות של אבן קיסרחסרונות של אבן קיסר
מראה יפהיהיה עליך להיות זהיר בחום
משטח לא נקבוביאינו עומד בהגדרה 'הקלאסית' של אבן טבעית
עמיד בפני כתמים
עמיד לשריטות
עמיד בפני סדקים
קל לטפל
אפשרויות רבות לבחירה

 

למרות שלא מדובר באבן טבעית, אל תתעתעו – אבן קיסר הוא אחד המשטחים היפים ביותר שתוכלו להתקין בביתכם. ניתן למצוא משטחי קיסריה במגוון צבעים וסגנונות מרשימים. המשטחים גם אינם נקבוביים, כלומר נוזלים וכתמים אינם יכולים לעבוד בדרכם אל החומר. משטחי אבן קיסר עמידים בפני כתמים, שריטות וסדקים. יש לזכור כי רק בגלל שהחומר עמיד בפני סכנות אלה, עדיין קיים סיכוי נמוך מאוד שנזקים אלה יתרחשו. אם מטפלים כראוי, נזקים אלה לא אמורים להיות בעיה. לבסוף, אבן קיסר היא אחת מאפשרויות השיש הקלות ביותר בשוק לטיפול. כל עוד אתם נשארים ערים בניקיון ולא חושפים את המשטחים לחום מוגזם והם מתאימים באופן מושלם לכל מי שגם מתכנן שיפוץ אמבטיה, הם יישארו במצב נהדר במשך שנים רבות.

 

גרניט יתרונות וחסרונות
יתרונות של גרניטחסרונות של גרניט
יופי טבעי מדהיםנקבובח
עמידיכול לשבב אם אתה לא נזהר
קל לטפל
עמידות לחום
עמיד בפני כתמים
עמיד לשריטות
כל לוח הוא ייחודי, אפילו מאותה מחצבה

 

באשר לגרניט, משטחי האבן הם תזכורת ליופי שהטבע מסוגל לייצר. מעבר ליופי של משטחי גרניט, המשטחים הם גם אחת האפשרויות העמידות ביותר שתוכלו למצוא. הם קלים לניקוי ולתחזוקה אחרת. השיש עמיד בפני חום, כתמים ושריטות. מכיוון שזו אבן טבעית, כל לוח גרניט הוא באמת יחיד במינו. אם אתם מחפשים כמה חסרונות לגרניט, האבן נקבובית. עם זאת, אם אתה מקפיד לאטום כראוי את השיש, וזה לא קשה לביצוע, הגרניט שלך יכול להיות מוגן כראוי מפני נוזלים וכתמים. משטחי גרניט יכולים לשבב גם אם לא נזהרים, אם כי ניתן לתקן אותם על ידי תיקונים פשוטים.

 

מהן כמה אלטרנטיבות לאבן קיסר?

למרות שהוא פופולרי ואמין, אבן קיסר אינו המותג היחיד של משטחי קוורץ בשוק. מותגים אחרים כמו סילסטון וקמבריה מייצרים גם משטחי קוורץ. עם זאת, ההימור הטוב ביותר עבור מבחר הצבעים והסגנונות הגדול ביותר הוא אבן קיסר.

 

מהן כמה אלטרנטיבות לגרניט?

ישנם סוגים רבים של אבן טבעית בהם ניתן להשתמש למשטחים. סוגים אחרים כוללים שיש, קוורץ, גיר, אוניקס, אבן סבון ועוד. בעוד שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלהם, גרניט נחשב בדרך כלל כחומר משטחי מעולה בגלל יופיו ועמידותו.

 

כמה עולה כל אפשרות?

משטחי אבן קיסר נופלים בדרך כלל בטווח של 600 עד 1000 ש"ח למטר מרובע, המותקנים. לעומת זאת, גרניט מתומחר בדרך כלל בין  500 ל- 700 ש"ח למטר מרובע. בסך הכל, גרניט היא האופציה הזולה יותר, אם כי ישנה חפיפה מסוימת בתמחור בין שתי האופציות.

 

איזה משטח שיש עבודה עדיף?

קביעת איזה משטח עבודה היא האופציה הטובה יותר לביתכם תסתמך על הרצונות והצרכים שלכם. שני המשטחים יפים וכל אחד מהם מציע יתרונות אדירים לביתכם. המידע שלהלן מסכם כמה מנקודות המפתח שנדונו לעיל ויכול לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך.

 

  • אם אתם מחפשים משטח אבן מהונדס יפהפה שהוא גם עמיד מאוד, אבן קיסר היא אופציה נהדרת. שימו לב שהוא לא עמיד בפני חום, לכן תצטרכו לנקוט משנה זהירות (במיוחד במטבח).
  • אם אתה רוצה משטח אבן טבעי מדהים, גרניט הוא הדרך ללכת. בעוד גרניט עמיד בפני חום, זהו חומר נקבובי. המשמעות היא שתצטרך לאטום את המשטח מחדש. איטום מחדש נחוץ רק פעם בשנה עם גרניט. אם לא אכפת לך מתהליך מהיר וקל זה, גרניט הוא אופציה נהדרת עבורך.

 

לקבוע אם אבן קיסר או גרניט הם הבחירה הנכונה עבור השיש החדש שלך אינה משימה קלה. עם זאת, בעזרת מדריך זה, יהיה לך מידע נוסף על כל אפשרות לפני הרכישה. משטחי עבודה הם השקעה משמעותית לכל בית, לכן תרצו לוודא כי תמצאו משהו שישאיר אתכם מרוצים לאורך זמן.

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי שיש מטבח או אמבטיה ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו מתמחה בפתרונות ייצור משטחי שיש למטבח עבודות שיש בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם כל סוגי השיש הקיימים בתחום: שיש אבן קיסר, שיש סיליסטון, שיש דקטון

קידוש השם 1, ראשון לציון
074-7695648

מידע נוסף
שיש קיסר קטלוג

שיש קיסר קטלוג

שיש אבן קיסר הוא סוג של משטח אבן מהונדס המיוצר על ידי שילוב של חלקיקי קוורץ של 93 אחוזים עם שרפים קשים. השרפים פועלים לקשירת

36 טעויות בשיפוץ מטבחים שיש להימנע מהן

36 טעויות בשיפוץ מטבחים שיש להימנע מהן

עם כל הזמן שבילינו בבית בשנה האחרונה בעקבות משבר הקורונה, יותר ויותר אנשים מודעים לכך שהמטבחים שלהם זקוקים לשינויים מסוימים. שיפוצים יכולים לגרום לביתכם להרגיש

אבן קיסר

שיש למטבח אבן קיסר

משטחי השיש של אבן קיסר הם אחד המותגים הפופולאריים ביותר של אבן מהונדסת העשויה בעיקר מקוורץ. ייצורו מתרחש בקיבוץ שדות ים, בישראל. יתרונות בשימוש עם

שווה קריאה
שיש קיסר קטלוג
שיש קיסר קטלוג

שיש אבן קיסר הוא סוג של משטח אבן מהונדס המיוצר על ידי שילוב של חלקיקי קוורץ של 93 אחוזים עם שרפים קשים. השרפים פועלים לקשירת

קרא עוד »
אבן קיסר
שיש למטבח אבן קיסר

משטחי השיש של אבן קיסר הם אחד המותגים הפופולאריים ביותר של אבן מהונדסת העשויה בעיקר מקוורץ. ייצורו מתרחש בקיבוץ שדות ים, בישראל. יתרונות בשימוש עם

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן